یک مقام مسئول گفت: سامانه بارشی که روز گذشته شهر‌های جنوبی کشور را درگیر کرده بود منجر به آبگرفتگی بسیاری از معابر شد.

فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از روز‌های گذشته سازمان هواشناسی کشور، هشدار‌ برای بارش سنگین باران در برخی از شهر‌های جنوبی کشور صادر کرده بود، گفت: سامانه بارشی که روز گذشته شهر‌های جنوبی کشور را درگیر کرده بود، منجر به آبگرفتگی بسیاری از معابر شد، اما خوشبختانه با تمهیداتی که سازمان راهداری در این شهر‌ها در نظر گرفته بود، خسارتی به آن‌ها وارد نشد.

او ادامه داد: در حال حاضر به سازه‌های شهری و بین شهری آسیب وارد نشده و مسیر‌هایی هم که دچار آبگرفتگی شده بودند، در حال حاضر بازگشایی شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: امروز هم سازمان هواشناسی هشدار‌هایی را برای بارش‌های سیل آسا در استان‌های خوزستان، جنوب فارس و هرمزگان ارائه کرده و ما با همکاری کمیته بحران استان‌ها جلساتی را تشکیل دادیم تا از بروز خسارت در محور‌های اصلی و فرعی این مناطق جلوگیری شود.

مهریاری ادامه داد: در حال حاضر تمامی نیرو‌های راهداری و امدادی کشور آماده باش هستند و مشکلی در این مسیر‌ها وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در شهر‌های شمال خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، جنوب اصفهان و شمال فارس هشدار‌هایی برای بارش‌های برف از فردا داده شده که در تمامی این مناطق اکیپ‌های راهداری تجهیزات خود را مستقر کرده اند.

گفتنی است، امروز سازمان هواشناسی کشور هشداری در سطح قرمز مبنی بر تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی از فردا صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار