مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از اجرای طرح پویش نذر خون به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا ۳۰ دی ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میری مقدم مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ذخیره خونی استان در حالت عادی است که این وضعیت خوبی نیست و درخواست داریم مردم نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

او گفت: طرح پویش نذر خون به‌ مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور تا ۳۰ دی ماه در مراکز انتقال خون بیرجند، قاین، فردوس و طبس اجرا می‌شود.

میری مقدم گفت: این اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در قالب گروهی یا انفرادی نسبت به اهدای خون به نیت سردار دل‌ها اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: همزمان با اهدای خون می‌توان با ارسال عکس به مراکز انتقال خون و درج نشان حاج قاسم سلیمانی در این پویش شرکت کرد.

او گفت: نهاد‌های دولتی و خصوصی نیز در این زمینه پای کار آمده‌اند و نامه نگاری با هدف شرکت در این پویش از طریق بسیج ادارات به همه ادارات سطح استان انجام شده است.

میری مقدم گفت: این امکان فراهم شده که علاوه بر حضور افراد در مراکز انتقال خون، اتوبوس سیار هم کار خونگیری را انجام دهد؛ روز سه شنبه این هفته نیرو‌های ارتش جهت شرکت در این پویش به مرکز انتقال خون بیرجند مراجعه می‌کنند.

امروز همکاران مرکز انتقال خون بیرجند جهت خونگیری به شهرستان خوسف مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.