آخرین نگارش ابراهیم حسن بیگی با نام وسوسه‌های ناتمام توسط نشر کتابستان معرفت وارد بازار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  رمان وسوسه‌های ناتمام، یک داستان عاشقانه و تخیلی است و جریانات داستان در شهر کوفه و مصادف با قیام امام حسین علیه السلام می گذرد.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده این کتاب گفت: داستان وسوسه‌های ناتمام کاملاً تخیلی است و شخصیت‌های داستان هیچکدام استناد تاریخی ندارند.

او گفت: هدف اصلی این رمان، عبرت آموزی از برخورد مردم کوفه با امام زمانشان است. اینکه چطور می‌شود مردمی که امامشان را فراخواندند، او را رها کنند.

نویسنده کتاب وسوسه‌های ناتمام گفت: قهرمان داستان پسری اهل کوفه و آهنگر است. در روز‌های قبل از خروج لشکر عمر سعد از کوفه، سفارش بزرگی برای ساخت اسلحه می‌گیرد و این اتفاق نه تنها برایش نان دارد که چیز دیگری هم در دامانش می‌گذارد. عشق به دختر یکی از بزرگان کوفه؛ بزرگی که می‌تواند زندگی‌اش را زیر و رو کند اما ایوب درگیری‌های بسیاری دارد، کسی که والدینش از محبان امام علی (ع) و فرزندانش هستند چگونه خواهد توانست تن به این وصلت بدهد؟ حتی قبل‌تر، خانواده اش چگونه راضی خواهند شد زور بازوی فرزندشان، شمشیر و نیزه شود تا علیه حسین بن علی استفاده شود؟ این کتاب درگیری‌های ایوب است.

ابراهیم حسن‌بیگی متولد سال ۱۳۳۶ روستای خواجه نفس از توابع بندر ترکمن در استان گلستان است. او داستان‌نویسی را در سال ۵۹ آغاز می‌کند و اغلب آثار او حال و هوای دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
احسنت
بسیار مهم و حیاتی است که ، هرگز سوابق تاریخی انواع دوستی ها.. و دشمنی ها.. در اشکال مختلف آن را از یاد نبریم ،
و همواره تجربیات مثبت یا منفی را ، تا همیشه عالم ،
مانند چراغ راه خود داشته باشیم...!!!

* گرگ زاده گرگ شود...!!



" لبیک یا حسین"
آخرین اخبار