در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۲ برای بررسی بیشتر جداسازی و مجددا مونتاژ می‌ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، شرکت شیائومی اخیراً گوشی‌های شیائومی ۱۲ وشیائومی ۱۲ پرو را در چین رونمایی کرده که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. این پرچمدار جدید در ویدئویی که به تازگی منتشر شده توسط یکی از کاربران یوتیوب جداسازی و سپس دوباره سرهم می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که اجزای زیادی به صورت فشرده در این گوشی قرار گرفته اند.

پس از باز شدن مهر و موم چسب اطراف پنل در پشت گوشی، می‌توان چیدمان یک برد اصلی و دوربین سه گانه را در بالای گوشی دید. باتری در مرکز گوشی قرار دارد و در قسمت پایینی هم پورت شارژ و بلندگو‌ها را می‌توان دید.

شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی هوشمندی است که با سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX ۷۰۷ و سنسور‌های دوربین کمکی شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN۱ عرضه شده است. دوربین اصلی از یک لنز ۷ قسمتی با OIS استفاده می‌کند و بقیه دوربین‌ها شامل یک لنز تله فوتو تشکیل شده از ۵ قطعه و یک لنز فوق عریض ۶ قسمتی است. دوربین جلو این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.

هر دو ماژول RAM و Storage موجود در این گوشی توسط SK Hynix با استاندارد‌های LPDDR۵ و UFS ۳.۱ تولید می‌شوند. همچنین مشخص شد که حسگر داخلی نمایشگر نسبت به مدل‌های قبلی نازک‌تر و البته گران‌تر ساخته شده است.

شیائومی ۱۲ پرو همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی آمولد است. باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که قادر به شارژ سیمی سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی است از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
ببخشید زبون چینیمون بده خخخ