جانشین فرمانده انتظامی لرستان از توقیف ۲ دستگاه سواری و کشف ۴۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک درمحور‌های موصلاتی اندیمشک – خرم آباد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی"  جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی برحمل مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با ۲ دستگاه سواری  از استان‌های جنوبی به استان‌های هجوار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
چگنی افزود: ماموران با تشکیل اکیب‌های ویژه اعضای این باند سوداگرمرگ را پس از شناسایی بصورت نامحسوس تحت رصد و پایش قرار داده و  یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر را در محور اندیمشک – خرم آباد متوقف کردند.
او گفت: با دستگیری ۵ نفر اعضای این باند، در بازرسی از خودروی سمند مقدار ۴۳ کیلو و ۲۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه یک دستگاه پژو ۴۰۵ که محموله را اسکورت می‌کرد نیز شناسایی و توقیف شده است، بیان کرد: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با نیروی انتظامی در میان بگذارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.