فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۱۰ کیلوگرم تریاک در محور‌های ورودی شهرستان خرم‌آباد کشف شد و در این راستا هفت نفر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،   یحیی الهی،فرمانده انتظامی لرستان  اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همکاری مشترک ماموران خراسان رضوی مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از استان‌های جنوب شرقی به سمت پایتخت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل گروه‌های ویژه، اعضای یک باند سوداگر مرگ را پس از شناسایی به صورت نامحسوس تحت رصد قرار دادند و خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در ورودی خرم آباد متوقف کردند.

وی گفت: با دستگیری ۲ نفر اعضای این باند، در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی بیان کرد: در عملیاتی دیگر ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و تیبا که محموله را اسکورت (همراهی) می‌کردند نیز توقیف شد و پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هفت نفر اعضای باند همراه پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند، گفت: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با ماموران انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.