جزئیاتی از پر سرعت‌ترین اسنپدراگون کوالکام

سرعت پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۳ گیگاهرتز است که در تراشه‎های مشابه کوالکام سرعت بالاتری را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnet، گوشی‌ها هر روزه در حال پیشرفت هستند و اجزا هوشمند به سرعت در حال تولید است. کوالکام چندین ماه قبل از جدیدترین و پیشرفته‌ترین پردازنده گوشی هوشمند خود، اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رونمایی کرده بود. این مدل قرار که اوایل سال ۲۰۲۱ در گوشی‌های پریمیوم مانند سامسونگ با اندازه 5 نانومتری تولید شده است دارای ویژگی‌های خاصی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کوالکام سرعت پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را از ۲.۸۴ گیگاهرتز در اسنپدراگون ۸۸۸ به ۳ گیگاهرتز افزایش داد. این پیشرفت به کاربران گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا کار‌های فشرده مانند پخش ویدیو و بازی را بهتر انجام دهند همچنین کوالکام در این پردازنده توانست قابلیت‌های هوش مصنوعی را تا بیش از ۲۰ درصد افزایش دهد و تماس‌های ویدیویی و بخش سرگرمی را توسعه داد. کوالکام گفت که سازندگان دستگاه‌ها بر روی بیش از ۱۳۰ طرح با استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸ پلاس کار می‌کنند.

جدیدترین اسنپدراگون کوالکام

هوش مصنوعی در اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس

هوش مصنوعی قهرمان واقعی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است به طور مثال قابلیت هوش مصنوعی ترجمه همزمان چت درون‌بازی را امکان‌پذیر می‌سازد یا ارتقاء وضوح تصویر، بدون افزایش مصرف داده از طریق هوش مصنوعی در این تراشه قابل اجرا است. علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند عکاسی شما را به‌طور خودکار بهبود بخشد. در بحث فیلم برداری نیز هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید جداسازی و بهینه‌سازی جنبه‌های فردی فیلم، مانند سوژه‌ها و پس‌زمینه‌ها را تشخیص دهید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار