سخنران مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در نهاوند گفت: حماسه حضورپرشور مردم در ۹دی ۱۳۸۸ به برکت خون سید الشهدا فتنه دشمنان را برای همیشه خاموش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی خطیب برجسته کشوری و استاد و دانشگاه در مراسم حماسه ۹دی نهاوند گفت: حماسه ۹دی دارای ابعاد مختلف داخلی و خارجی بود و پیام مهمی برای دشمنان داخلی و خارجی داشت.

او با اشاره به اینکه فتنه گران به مقدسات مردم هم رحم نکردندافزود: حماسه حضورپرشور مردم در ۹دی ۱۳۸۸ به برکت خون سید الشهدا فتنه دشمنان قسم خورده انقلاب را برای همیشه خاموش کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امروز دشمنان کشور به دنبال رواج فساد و بی حجابی و بی عفتی در کشور هستند تا مردم را از مقدسات مذهبی دور کنند.

حجت الاسلام صابری اراکی بیان کرد: مردم کشور ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند و فتنه های سنگین دشمنان و عوامل داخلی آن‌ها را خنثی کردند.

او افزود: امروز فضای مجازی بی در و پیکر کشور جوانان ما را هدف قرار داده و هروقت می خواهیم آن را ساماندهی کنیم شروع به جوسازی بر علیه کشور می کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه  گفت: خطر اصلی امروز در کشور فضای مجازی بدون ساماندهی است که هویت دین مذهب و خود باوری جوانان را هدف قرار داده که باید هرچه زود تر این طرح صیانت در مجلس اجرایی شود.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری نهاوند اظهار داشت:حماسه۹ دی تاریخ نبود بلکه تاریخ‌ساز شد و بر جبهه فتنه مهر باطل زد

سلگی با اشاره به اینکه ۹دی ۸۸ روز بلوغ شخصیتی جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: ۹ دی ماه ۱۳۸۸ بی گمان یکی از ایام الله و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده باشد.

سرپرست فرمانداری نهاوندافزود: امت مسلمان ایران در نهم دی ماه و در تجمع بزرگ عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشته و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.

سلگی بیان کرد: ۹ دی عاشورا بود و ایران کربلا، ۹ دی تاریخ نبود بلکه تاریخ‌ساز شد.

او در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سرافراز سردار سلیمانی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی یک فکر نبود بلکه یک مکتب بود و در آستانه سالروز شهادت این شهید گرانقدر نیز قرار داریم و یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب خصوصا شهید حاج محمدمیرزا سلگی را هم گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بصیرت ، حماسه 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.