حماسه ۹دی فتنه پیچیده‌ دشمن را بی اثر کرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ بزرگترین حماسه بصیرت و مساله وحدت بخشی به جامعه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید جواد هاشمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ دی مناسبت بسیار بزرگ و ارزشمندی که مظهر خلق  حماسه اثر گذار مردمی و یک حرکت بزرگ دشمن شناسی بود.

او بر ضرورت بازخوانی عظمت ۹ دی این حماسه بزرگ مردمی و تلخی فتنه ۸۸ تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جواب به طراحی توطئه بزرگ براندازی و هتک حرمت به ولایت و روز عاشورا و توهین به خیمه امام حسین(ع) از سوی دشمنان بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، دشمن شناسی بزرگترین آموزه و حرکت ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ بود، افزود: فتنه ۸۸، فتنه ای جدید بود که با هدف براندازی نظام کلید خورد و هزینه های سنگینی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد.

هاشمی با بیان اینکه، فتنه ۸۸، فتنه ای بزرگ که در آن کشته سازی کردند و آتش سوزی به راه انداختند، حرمت شکنی به ارزش های دین و حریم مردم به اوج خود رسید، تاکید کرد: باید به نسل جوان و نسل های بعدی بگوییم و منتقل کرد که دلسوزان نظام و انقلاب و مردم آتش چه فتنه بزرگی را با هوشیاری و درایت، خاموش و چه توطئه های شومی را خنثی ساختند.

او  با اشاره اینکه، این فتنه تاریخی و تلخ و نقشه شوم بدخواهان نظام با تدبیر رهبری و بصیرت و آگاهی مردم ایران شکست خورد تاکید کرد: باید با واکاوی بخش های پنهان حماسه ۹ دی و عظمت کار این حرکت بزرگ و به عمق واقعه توجه داشت و قدر این حماسه مردمی را بدانیم.

هاشمی ابراز داشت: باید عظمت این روز بزرگ گفته شود که هنگامی وفاداران به انقلاب، نظام و مردم آگاه ایران دریافتند کشور در مسیر فتنه قرار گرفته است، چگونه به پا خاستند و فتنه و فتنه گران و آنچه فراتر از یک آشوب بود را سرکوب کردند.

او تصریح کرد: البته اگر دشمن همواره دنبال ضربه زدن است، وحدت، بصیرت و هوشیاری ها بیشتر است و امثال ۹ دی هم تمام نشده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.