مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امشب شاهد کاهش محسوس دما به میزان ۷ تا ۱۰ درجه در غالب نقاط استان و یخبندان شبانه در مناطق مرکزی و شمالی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محسن حیدری مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان  گفت: بر اساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش یابی آسمان استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر نیمه ابری است.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با عبور سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در نواحی جنوبی، ارتفاعات مرکزی و سواحل استان شرایط برای بارش پراکنده باران مهیاست.

وی گفت: از امشب شاهد کاهش محسوس دما به میزان ۷ تا ۱۰ درجه در غالب نقاط سیستان و بلوچستان و یخبندان شبانه در مناطق مرکزی و شمال استان خواهیم بود.

حیدری  گفت:طی این مدت وزش باد نسبتاً شدید در شمال، نوار شرقی و غرب استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: این باد نسبتاً شدید موجب کاهش دما و یخبندان در زاهدان، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، تفتان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب و سوران، مهرستان و گلشن می‌شود.

وی گفت: همچنین از امروز تا پایان هفته به ویژه در روز‌های پنجشنبه و جمعه بر روی دریای عمان وزش تندباد، رگبار و رعد و برق و دریا مواج پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان  گفت: سامانه جدید بارشی از پنجشنبه تا اواسط هفته آینده در استان فعال خواهد بود.

وی گفت: از چهارشنبه شاهد افزایش دما بویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار