رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی کهکیلویه و بویراحمد از امحاء ۷ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهادر رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعیین‌تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آغاز شده است.
 
او با بیان اینکه پارسال ۴۰۷ پرونده قاچاق کالا در این اداره ثبت شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ تا کنون ۲۷۷ پرونده قاچاق کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

بهادر با بیان اینکه نبود ایست بازرسی ثابت در محور‌های اصلی باعث ورود کالا‌های قاچاق به کهگیلویه و بویراحمد شده است، اضافه کرد: بیشترین کالا‌های قاچاق مربوط به محور‌های ورودی استان خوزستان و بوشهر است.
 
رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان لوازم خانگی، کالا‌های سریع الفساد و ارز دیجیتال را از جمله کالا‌های توقیف شده برشمرد و گفت: بعد از تعیین تکلیف کالا‌ها و زمانی که رای قطعی صادر می‌شود این کالا‌ها یا به صاحبان اصلی برمیگردند و یا بصورت فروش در سامانه ستاد به مزایده گذاشته می‌شود.

او با اشاره به اینکه پارسال حدود ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالا به مزایده گذاشته شد، اضافه کرد: مزایده کالا‌های توقیفی در سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است.
 
بهادر با بیان اینکه امسال دو انهدام ۶۰ و ۴۰ تنی کالای قاچاق انجام گرفته است، بیان کرد: آمار انهدام در سال ۱۴۰۰ حدود ۷ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ ریال است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
چه کالاها یی منهدم شده؟