نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

شهید سلیمانی پرچم عقلانیت را در کشور به اهتزاز در آورد

حجت الاسلام سلیمی گفت: شاخصه‌های عقلانیت شهید سلیمانی این بود که در موضوع ولایت محکم ایستاد و فریب ترفند دشمن را نخورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان محلات با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی پرچم عقلانیت را در کشور به اهتزاز در آورد که شاخصه‌های این عقلانیت این بود که در موضوع ولایت قرص و محکم ایستاد و هیچگاه فریب ترفند دشمن را نخورد که از مصادیق آن قصه برجام بود.

حجت الاسلام سلیمی افزود: در بحث مذاکرات وین تیم جدید اجازه مانور به طرف مقابل ندادند که از نقاط مثبت این دوره از مذاکرات تعداد بالای کارشناسان شرکت کننده از سمت ایران است که بسیار مهم است.

او با اشاره به مسکن ملی گفت: این طرح در محلات نسبت به جا‌های دیگر کشور هنوز رشد لازم را نداشته است و این گلایه در این خصوص به مسؤولین محلات وارد است هر چند آقای مرزبان مدیر کل محترم راه و شهرسازی قول واگذاری ۲۲ هکتار زمین در ۲۰ روز آینده را در شهرستان محلات داده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث جاده زیرآب محلات هم گفت: در خصوص جاده زیرآب چندین بار به وزرا و آقای خادم معاون وزیر تذکر داده شده است و از فرماندار تقاضا دارم با همکاری راهداری این امر را پیگیری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.