معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: سردار شهید سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی بلکه قهرمان مبارزه با تروریسم در عرصه بین الملل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها به عنوان یک قهرمان ملی بلکه به عنوان قهرمان امت اسلام و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم در عرصه بین المللی است.

سرهنگ گودرزی افزود: شهید سلیمانی طلایه دار ایستادگی مقابل مستکبران جهان بود و امروز باید ابعاد مکتب و سیره شهید سلیمانی را به خوبی به نسل جوان معرفی کنیم که مکتب شهید سلیمانی در همه بخش‌ها کارآمد و نجات بخش است.

او با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از مردم، برآمده از مردم و برای مردم بود و حیات با برکت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم سپری کرد اضافه کرد: مراسم باشکوه تشییع و گرامیداشت شهید سلیمانی نمادی از پیوند عاطفی مردم با نظام اسلامی، جبهه مقاومت و خادمان ملت را به نمایش گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه مردمی بودن باید ویژگی برجسته برنامه‌های شهید سلیمانی باشد، بیان کرد: سپاه روح الله با محوریت مردم، پایگاه‌های بسیج و مساجد برنامه‌های گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار می‌کند.

او ادامه داد: برنامه‌های دهه بصیرت و دومین سالگرد گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از اول دی ماه تا پانزدهم دی ماه پیش بینی شده و در استان مرکزی بیش از ۲ هزار برنامه تدوین شده که به همت مردم، بسیجیان، نواحی شهرستانی، پایگاه ها، دفاتر و کانون‌های بسیج، مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.