موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:زنجانی‌ها در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف ۴ عنوان برتر کسب کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آئین اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه به میزبانی تهران برگزار شد و شب گذشته، ۳ دی‌ماه با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها متسابقین زنجانی خوش درخشیدند و از بین ۵ شرکت‌کننده و یک گروه در بخش آقایان موفق به کسب ۴ عنوان برتر شدند و در بین آن‌ها حضور جوانان و چهره‌های جدید نیز برجسته است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بااشاره به اینکه در رشته حفظ کل علی غلام‌آزاد موفق به کسب عنوان سوم شد، گفت: حمید جهانشاهلو در رشته حفظ ۲۰ جزء به مقام چهارم رسیده و حسین قبادی نیز جایگاه نخست رشته اذان را از آن خود کرده است.

موسوی ادامه داد: گروه حبل‌المتین در رشته همسرایی و همخوانی  مقام نخست را کرده است.

او افزود: در این دوره از مسابقات در مرحله اول ۶۰۰ نفر از استان زنجان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر به مرحله استانی و از بین آن‌ها نیز۶ نفر و یک گروه در بخش آقایان و بانوان به مرحله نهایی راه یافتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.