امام جمعه قزوین گفت: مردم در ۹ دی با حضور در خیابان ها، امید فتنه گران و منافقان را ناامید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ر خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ۹ دی نزدیک است و فتنه گران نمی‌توانند حضور پرشور مردم در صف‌های فشرده نماز جمعه را ببینند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه فتنه گران از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون، اسلام را هدف گرفته اند، خاطرنشان کرد: فتنه گران و منافقان از صف‌های به هم فشرده نماز جمعه می‌ترسند چرا که امام خمینی (ره) با تکیه بر همین صفوف انقلاب اسلامی را محقق کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، فتنه ۸۸ را بزرگترین فتنه در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار در ۹ دی قیام کرده و امید فتنه گران و منافقان را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این رزمایش اخطار بزرگی به آمریکا و اسرائیل بود که بدانند با چه قدرتی طرف هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر به ایران حمله کند روزانه با بارش ۳ هزار موشک روبه رو می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: عزت امروز جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح و قدرت برتر منطقه‌ای ایران را سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی به وجود آورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.