رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از طرح‌های صنعتی شهرستان لردگان، زمینه اشتغال یک هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهرستان لردگان، از اجرای ۱۱۸ طرح صنعتی در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود: با بهره برداری از این ۱۱۸ طرح زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید


رستمی اضافه کرد: از مجموع طرح‌های تولیدی و صنعتی در حال سرمایه‌گذاری شهرستان لردگان، جواز تاسیس ۵۸ طرح در سال ۱۴۰۰ صادر شده است.

او ادامه داد: طرح تولیدی صنعتی کریستال ملامین با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیش‌بینی بهره‌برداری تا ۲ سال آینده از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای شهرستان لردگان به شمار می‌رود.

رستمی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی و ۳۰ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی شهرستان لردگان فعالیت دارد گفت: پتروشیمی لردگان با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین واحد صنعتی و از صنایع مادر و پیشران است.

او افزود: هم‌اکنون ۹ معدن سنگ تزئینی، مرمریت و گچ با ۱۲ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی در شهرستان لردگان فعالیت دارد.

رستمی تاکید کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری درخواست تسهیلات تکمیل و بهره‌برداری از ۱۲ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال کردن سه واحد تولیدی راکد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار