اولین و تنها‌ترین سازنده دستگاه‌های اکسترودر در خاورمیانه به عنوان «مرکز و محصول برتر تحقیق و توسعه» کشور انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ارزیابی‌های وزارت صمت، واحد صنعتی دانش بنیان «آتیه سازان نگین فراز» اولین و تنها‌ترین سازنده دستگاه‌های اکسترودر در خاورمیانه به عنوان «مرکز و محصول برتر تحقیق و توسعه» کشور انتخاب شد.

او افزود: این واحد صنعتی در زمینه ساخت خط تولید کامل پلت خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان به روش اکسترودر، پودر گوشت و پودر ماهی، پودر چوب، زغال، کود با روش پلت عمودی و افقی، اکسترودر مخصوص تولید فول فت سویا، طراحی و ساخت کلیه تجهیزات و ماشین آلات خوراک میگو و تبدیل خطوط تولید خوراک با روش پرس پلت به خط تولید خوراک با روش اکسترودر فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


رستمی اضافه کرد: آتیه سازان نگین فراز از سال ۱۳۷۹ با فعالیت در زمینه ماشین سازی، طراحی ماشین آلات و قطعه سازی با بکارگیری نخبگان دانشگاهی در زمینه طراحی، نصب، اجرا، راه اندازی، قطعه سازی، ماشین سازی و مشاوره صنعتی با امکانات و تجهیزات مدرن و کارآمد در ۳ واحد مجزا در حال فعالیت است.

او ادامه داد: هم اکنون این واحد صنعتی دانش بنیان یکی از مدرن‌ترین کارخانجات صنعتی جهت طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه‌های خطوط تولید خوراک دام، طیور و آبزیان به روش اکسترودر، خط تولید خوراک حیوانات خانگی، خط تولید سویا پروتئین مصرف انسانی کشور است.

رستمی گفت: این واحد صنعتی هم اکنون قرارداد ساخت، نصب و راه اندازی خطوط بسیاری از کارخانجات کشور را در شهر‌های شهرکرد، همدان، کامیاران، گرگان، مشهد و همچنین کشور‌های همسایه مانند عراق و پاکستان در دست دارد.

او با اشاره به اشتغال مستقیم ۴۳ نفر در این واحد صنعتی افزود: ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفیت محصولات و خدمات در راستای استاندارد‌های بین المللی، حرکت در راستای تکنولوژی به روز دنیا، انتقال تکنولوژی و دانش روز دنیا به داخل کشور، تسخیر صد در صدی بازار‌های داخلی و بازار‌های کشور‌های همسایه، گرفتن کرسی فروش در بازار‌های اروپایی و بین المللی، افزایش ۷۰ درصدی پرسنل جهت ارزآوری و کارآفرینی بیشتر از مهمترین اهداف در چشم انداز ۵ ساله این واحد صنعتی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.