رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات طرح‌های نیمه تمام، در سامانه بهین یاب وزارت صمت ثبت نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی و معدنی و مجریان طرح‌های نیمه تمام در استان خبرداد.

او گفت: متقاضیان واحد‌های صنعتی و معدنی و مجریان طرح‌های نیمه تمام، برای نامنویسی، درخواست تسهیلات و برنامه تولید و اشتغال امسال (بند الف تبصره ۱۸) را در سامانه بهین یاب وزارت صمت به نشانی www.behinyab.ir ثبت کنند.

رستمی افزود: این تسهیلات به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی، توسعه، بازسازی و نوسازی واحد‌های موجود و تأمین سرمایه در گردش برای واحد‌های فعال پرداخت می‌شود.

او دارا بودن جواز تأسیس معتبر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای متقاضیان مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت اجرایی بالای ۳۰ درصد را از شرایط عمومی متقاضیان تسهیلات بیان و خاطرنشان کرد: دارا بودن پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت برای متقاضیان استفاده از تسهیلات بازسازی و نوسازی هم از شرایط توسعه واحد‌های موجود است.

رستمی همچنین افزود: داشتن یکی از مجوز‌های پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی و یا کارت شناسایی معتبر از شرایط متقاضیان استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات با متقاضیانی است که دارای مشکلات نقدینگی هستند و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، نوسازی و بازسازی لازم، تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او افزود: میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه‏ اقتصادی، براساس نیاز واقعی بنگاه و تأیید کارگروه استانی خواهد بود و مدت زمان برای سرمایه در گردش یک سال و برای سرمایه ثابت، دوره مشارکت و تنفس دو سال و برای دوره بازپرداخت پنج سال است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hajar barzegar machkeh poshti
۱۳:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام برای کسب وکار نیاز به تسهیلات دارم
آخرین اخبار