رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به نصب کارت واکسیناسیون در معرض دید عموم هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشیدنژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به نصب کارت واکسیناسیون کرونا در معرض دید عموم بوده و از فعالیت رانندگانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده باشند، ممانعت می‌شود.

جمشید نژاد افزود: این سازمان در راستای دسترسی آسان شهروندان برای تزریق واکسن کرونا یک دستگاه اتوبوس را در پیاده راه فردوسی سنندج به این مهم اختصاص داده است.

او از شهروندان خواست: از وسایل نقلیه عمومی که کارت واکسیناسیون را در معرض دید عموم قرار نداده اند؛ استفاده نکنند و مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اطلاع دهند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکیدکرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با شیوع ویروس کرونا و اوج‌گیری دوباره آن تزریق واکسن است از شهروندان درخواست کرد نسبت به این مساله بی اهمیت نبوده و در اسرع وقت واکسن خود را تزریق کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.