معاون امور داطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع بسته‌های یلدانه و معیشتی بین نیازمندان در شب یلدا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد رحمتی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر همه ساله در آستانه شب یلدا با کمک خیرین، داوطلبان و مردم نوع دوست کمک‌هایی را در قالب طرح یلدانه جمع آوری و با تهیه بسته‌های آجیل و میوه یلدانه و همچنین بسته‌های غذایی این بسته‌ها را بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌کند.


بیشتر بخوانید


رحمتی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با کمک خیرین و داوطلبین و خانه‌های هلال استان بیش از ۳۰۰۰ بسته یلدانه و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

او گفت: داوطلبین جمعیت هلال احمر با حضور در بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی سرپرست، پایگاه‌های بین شهری، آتش نشانی، اورژانس و مراکز درمانی وتوانبخشی و ... ضمن تبریک شب یلدا بسته‌های یلدانه را در این مراکز نیز توزیع کردند.

 معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: اجرای طرح یلدانه همه ساله به منظور مشارکت خیرین و داوطلبان در فعالیت‌های عام المنفعه و بشر دوستانه و ایجاد نشاط و همدلی در بین افراد جامعه انجام میشود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.