رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشکیل ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی سال ۱۴۰۱

یک مقام مسئول گفت: با برگزاری جلسات مستمر، برنامه ریزی و نظارت برای فروش و قیمت بلیت قطارها در ایام نوروز را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

محمد رجبی دبیر انجمن شرکت‌های حمل و نقلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: به منظور برنامه‌ریزی، ساماندهی و هماهنگی امور اجرایی و فنی سفر‌های نوروزی، شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا اقدام به تشکیل ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی سال ۱۴۰۱ کرد.

رجبی ادامه داد: برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات هماهنگی با همه واحد‌های مرتبط شرکت رجا برای آماده سازی ناوگان، تعامل مؤثر با واحد‌های مرتبط بیرونی از جمله راه‌آهن  و سایر شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری صورت گرفته است.

مدیرعامل رجا گفت: پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه فروش نوروزی بلیت قطار‌ها در زمان مناسب و تشکیل جلسات مستمر ستاد در ایام پیک نوروز، به منظور نظارت بر اجرای برنامه‌های تعیین شده، از مهم ترین برنامه هایی است که برای نوروز امسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه امسال سعی خواهیم کرد با افزایش ظرفیت ناوگان خود میزان جا به جایی مسافران را  افزایش دهیم، گفت: در همین رابطه برنامه ریزی بسیاری را انجام داده‌ایم تا با استفاده  از تمام ظرفیت خود سفر ایمن و ارزانی را برای مسافران ارائه دهیم.

رجبی گفت: با توجه به آنکه بخش عمده‌ای از سفرهای نوروزی مربوط به مشهد است، بنابراین در سال آینده برای ارائه خدمات بهتر و ارزان تر برنامه ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بلیت قطار ، فروش بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار