آی‌مک پرو ۲۷ اینچی اپل با پردازنده‌های قوی‌تر نسبت به مدل‌های قبلی و یک نمایشگر مینی ال‌ای‌دی، بهار ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از digitaltrends، اپل پس از عرضه iMac ۲۴ اینچی بازطراحی شده خود، تولید نسخه بزرگتر ۲۷ اینچی را آغاز کرده است. این گزارش همچنین می‌گوید که iMac جدید دارای نمایشگر mini-LED خواهد بود. به نظر می‌رسد iMac ۲۷ اینچی احتمالاً در حال تولید باشد و می‌تواند در بهار ۲۰۲۲ عرضه شود. طراحی این دستگاه جدید احتمالاً مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی باشد. با این حال، شایعه شده است که مدل جدید ۲۷ اینچی دارای نمایشگر مینی ال‌ای‌دی است و از ProMotion با نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این یک ارتقای عظیم است که iMac جدید را در بخش رایانه‌های حرفه‌ای شخصی قرار می‌دهد. به گفته یک افشاگر سرشناس iMac جدید یک مدل Pro خواهد بود.

 آی‌مک پرو اپل

همانطور که iMac ۲۴ اینچی از پردازنده M۱ استفاده می‌کند، iMac ۲۷ اینچی احتمالاً از پردازنده M۱ Pro و M۱ Max استفاده خواهد کرد، همان پردازنده‌هایی که در مک بوک پرو‌های جدید یافت می‌شوند. گزارشات همچنین اشاره می‌کنند که iMac دارای پورت‌های HDMI، SD Card و USB-C خواهد بود. اپل قطعا به دو برابر کردن سیلیکون خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر، آی‌مک، آی‌مک پرو و مک پرو ۲۷ اینچی فعلی تنها رایانه‌هایی از اپل هستند که از پردازنده‌های اینتل بهره می‌برند اما معرفی یک مدل ۲۷ اینچی با پردازنده‌های متفاوت تغییر اساسی را در این مدل نشان خواهد داد.

نمایشگر جدید اپل

با این حال، حدس زدن قیمت در این مرحله دشوار است. آخرین iMac Pro از ۴۹۹۹ دلار شروع شد اما با افزایش قیمتی که برای مک بوک پرو رخ داد از دیدن قیمت اولیه بیش از ۲۰۰۰ دلار برای این iMac Pro تعجب نکنید. تمامی این اخبار با سایر شایعات پیرامون آی مک پرو ۲۷ اینچی تدوین شده است و هنوز اپل اطلاعات تایید شده‌ای ارائه نکرده است. M۱ Pro و M۱ Pro Max پردازنده‌های قدرتمندی هستند که مک‌بوک پرو‌های سال‌ها گذشته را به بهترین مدل‌ها تبدیل کردند. یک iMac بزرگتر با پردازنده‌های قوی و یک نمایشگر مینی ال‌ای دی به روند داغ اپل در ایجاد تحول در خط تولید محصولاتش ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.