نماینده مردم شرق استان در مجلس در حاشیه سفر به شهرستان فهرج از بخش‌های مختلف بیمارستان فهرج از جمله رادیولوژی و اتاق عمل بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان بیمارستان علی ابن ابیطالب و اورژانس گفت: بیمارستان ٣٢ تختخوابی فهرج از جهت تجهیزات پزشکی تکمیل است و تجهیزات و دستگاه‌های بخش‌های مختلف رادیولوژی، آزمایشگاه و اتاق عمل بروز هستند. غضنفرآبادی گفت: در بیمارستان علی ابن ابیطالب کارخدمات رسانی و درمان درحال انجام است.

او بیان داشت: برای بیمارستان علی ابن ابیطالب فهرج ۵ پزشک متخصص شامل تخصص‌های زنان و زایمان، داخلی و دیگر تخصص‌ها در اینجا مشغول به خدمت هستند. نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو اتاق عمل این این بیمارستان مجهز به تجهیزات لازم شده اند گفت: به زودی عمل‌های جراحی عمومی در این بیمارستان آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون مشکل این بیمارستان تامین کادر اداری و پزشکی بوده افزود: در این زمینه پیگیری‌های لازم از هم از سوی ما و هم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم صورت گرفته و این مشکل درحال برطرف شدن است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هنوز بیماران اورژانسی و تصادفی شهرستان فهرج باید با طی مسافت ۶٠ کیلومتر به بیمارستان بم اعزام شوند گفت: با حضور پزشکان جراحی عمومی و دیگر پزشکان نیز این مشکل رفع خواهد شد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به شهرستان فهرج از بخش‌های مختلف بیمارستان فهرج از جمله رادیولوژی و اتاق عمل بازدید کرد.

در این بازدید رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان، امیرباقری زاده فرماندار، رضا علیزاده رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین حجت الاسلام غضنفرآبادی را همراهی کردند.

 بیمارستان ٣٢ تختخوابی فهرج در بهمن سال گذشته به بهره برداری رسید و تاکنون اورژانس این بیمارستان فعال است.

همچنین حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر مهم‌ترین دغدغه‌ی کنونی نماینده مردم در مجلس در حوزه انتخابی اش چیست گفت: باتوجه به وقوع تصادفات جاده‌ای ناگوار در محور نرماشیر ریگان مهم‌ترین دغدغه‌ی من احداث باند دوم محور نرماشیر_ریگان است که به شدت دنبال ساماندهی هرچه سریعتر این محور هستم. غضنفرآبادی افزود: در این جاده تصادفات و حوادث ناگواری رخ می‌دهد.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای دو بانده شدن این محور گفت: در زمینه حل این مشکل، مسئولین استانی خصوصا استاندار قول مساعد داده اند که در این زمینه اعتبار تخصیص داده شود و اقداماتی که در زمینه پیوست بودجه باید انجام می‌شد انجام داده و انجام می‌دهیم. غضنفرآبادی تاکید کرد: سعی می‌کنیم از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی برای احداث باند دوم محور نرماشیر ریگان استفاده کنیم.

نماینده شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در ادامه از فرمانداران ریگان، فهرج و نرماشیر خواست در این زمینه اعتباراتی را تخصیص دهند. نماینده مردم خاطرنشان کرد: ١۵ میلیارد تومان اعتباری که در اختیار نماینده در بودجه ١۴٠٠ قرار داشت و باید بین چهار شهرستان شرقی استان تقسیم می‌شد با هماهنگی فرمانداران و مسئولین همه آن را به احداث باند دوم محور نرماشیر _ ریگان اختصاص داده ایم که در این زمینه بسیار ناچیز است. غضنفرآبادی تاکید کرد: برای احداث و طرح مطالعاتی باند دوم این محور اعتباری حدود ۴۵٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار