پرسه پلنگ سرگردان در شهر موجب وحشت مردم محلی در هند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند تصاویری که پرسه پلنگ در یکی از مناطق شهری هند را به تصویر می‌کشد.

ورود این پلنگ به یک منطقه مسکونی در جیاپور واقع در ایالت راجاستان هند موجب وحشت مردم محلی شد. این اتفاق در تاریخ ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ رخ داد. گفته می‌شود این پلنگ یک روز قبل نیز در برخی از نقاط دیده شده بود. ویدئویی که توسط افراد محلی تهیه شده این حیوان را در حالی که از دیوار‌های منازل پریده و روی پشت بام‌ها پرسه می‌زند نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو صدای ساکنان محلی که با دیدن این پلنگ از وحشت فریاد می‌کشند شنیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حیوان از جهالاناف یک منطقه حفاظت شده پلنگ در مالویا ناگار فرار کرده بود.

پس از انتشار تصاویر و اخباری از رویت این پلنگ در این مناطق مسکونی، ماموران حیات وحش و جنگلبانی هند در محل حاضر و در یک عملیات این حیوان را شکار کردند. در این حادثه به هیچ یک از افراد محلی آسیبی وارد نشد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
باید با پهباد بهشون دارت بیهوشی زد
آخرین اخبار