برای گذر از پیک زمستان در فارس ۳۸ هزار چراغ درون شهری، ۲۰ هزار چراغ بین شهری با صرفه جویی ۱۲۰۰۰ کیلو واتی تعدیل و بهینه سازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آقایی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان ناظر عالیه شرکت توانیر و هیات همراه طی دو روز وضعیت بهینه سازی روشنایی معابر استان فارس را بررسی و مورد بازدید قرارداد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، برنامه‌هایی به منظور بهینه سازی و پایداری جریان برق در فصل زمستان انجام می‌شود که از آن جمله تعدیل روشنایی معابر است.

حمیدرضا جلایر افزود: به منظور پایداری جریان برق در استان برای گذر از پیک زمستان تاکنون ۳۸ هزار چراغ درون شهری، ۲۰ هزار چراغ بین شهری با صرفه جویی ۱۲۰۰۰ کیلو واتی تعدیل و بهینه سازی بر روی آن‌ها اعمال شده است.

او یادآورشد: درطی این مدت به صورت میدانی، وضعیت بهینه سازی روشنایی معابر شهرستان‌های فسا، جهرم، کازرون، نورآباد و فیروزآباد از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرارگرفته و ناظر عالیه شرکت توانیر بهینه سازی روشنایی معابر در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار