نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: فعالیت‌های مجموعه حمل‌ونقل و راهداری نقش زیربنایی در توسعه استان داشته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: فعالیت‌های مجموعه حمل‌ونقل و راهداری نقش زیربنایی در توسعه استان داشته و در این جهت با سختی‌ها و مشکلات بسیاری مواجه هستیم که مسوولان باید در مقام عمل در رسیدگی به این مجموعه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ارائه گزارش عملکرد به صورت کلی گویا نیست و در بیان گزارش باید فارغ از تشریفات به بیان واقعیت‌های موجود بپردازیم.

وی گفت: برگزاری جلسات به صورت تشریفاتی و بیان گزارش‌های مثبت موثر نیست و باید سعی شود در نشست‌های مختلف به بیان مشکلات خود پرداخته و مطالبه‌گری لازم را صورت دهید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با قدردانی از مجموعه تلاشگران عرصه حمل‌ونقل و راهداری بیان کرد: تقدیر و تشکر از نیرو‌ها نه تنها در هفته حمل‌ونقل بلکه باید در طول سال و به صورت مستمر ادامه یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: ظرفیت اول استان بر اساس سند آمایش سرزمینی، حمل و نقل و ترانزیت است.

ایوب کرد گفت: کمبود ناوگان یکی از مشکلات حوزه حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان است که بدنبال ورود ناوگان کارکرده زیر پنج سال از طریق منطقه آزاد هستیم و برای حل این مشکل حدود یکهزار دستگاه درخواست داشته‌ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار