فرماندار نیکشهر گفت: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان طرح در حوزه راه‌سازی بخش‌های مرکزی و بِنت اجرایی شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  ضیاالحق هاشمزهی فرماندار نیکشهر گفت: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان طرح در حوزه راه‌سازی بخش‌های مرکزی و بِنت این شهرستان در حال اجرا است که می‌تواند بخشی از مشکلات اهالی این منطقه را مرتفع کند.

ضیاالحق هاشمزهی گفت: پس از گذشت ۴۰ سال راه متسنگ به چانف با تخصیص اعتبار لازم در مرحله پایانی تکمیل قرار گرفته و به‌زودی تردد مردم بخش‌های مرکزی و آهوران، ایرانشهر و بخش کیشکور سرباز آسانتر می‌شود.

وی گفت: محور چاهان به زرآباد، بنت و بشاگرد و برخی راه‌های روستایی مهم و پرتردد نیز آسفالت خواهد شد و ترافیک جاده ترانزیت چابهار- کنارک به زرآباد کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار نیکشهر بر آسفالت راه‌های روستایی، ساخت ابنیه فنی، تامین ماشین آلات برای تسریع در تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی و تکمیل چارت و کادر اداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تاکید کرد.

هاشمزهی گفت: محور کوچینک به کلچات، محور‌های روستایی متسنگ -گو به کاجو، هنزم زیردان و کلچات، تواران- چاه‌علی و نسپوران نیازمند تخصص اعتبار برای آسفالت هستند.

وی اقدامات دولت در نیکشهر را مطلوب ارزیابی وگفت : مسوولان با کار جهادی و مدیریت انقلابی فعالیت‌ها را پیش ببرند تا موفقیت لازم حاصل و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم محروم باشیم.

فرماندار نیکشهر با بیان اینکه طرح‌های مهم عمرانی، بهداشتی و آموزشی سطح شهرستان نیکشهر با اولویت‌گذاری برای اتمام و بهره‌برداری با جدیت پیگیری خواهند شد، گفت: بازدید‌های دوره‌ای از روستا‌های مختلف در حال انجام است تا وضعیت مناطق مختلف از نزدیک بررسی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.