مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از بازگشایی و اصلاح مسیر ۶۸ کیلومتر از محور‌های کوهستانی شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفا می‌کند.

وی گفت: بازگشایی و اصلاح مسیر‌های روستایی تیلویی، تنگ لکور، هفتاد ملا گزند، نیک بالا، پلنگ حصار، خوشاب، میدان سرخ مهرآباد و ریزش برداری سردریا انجرک و جلگه ده مودنه از مهمترین محور‌های بازگشایی شده سالجاری شهرستان میرجاوه بوده است.

وی وجود راه‌های امن و مناسب را یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه هر منطقه عنوان کرد.

کرد گفت: راه‌های روستایی دامنه تفتان اکثر از داخل رودخانه‌ها و دره‌ها عبور کرده و به علت کوهستانی بودن دارای شیب زیاد و صعب العبور هستند بطوری که در مواقع بارندگی با جاری شدن آب رودخانه‌های فصلی مسیر‌ها مسدود و تردد در این محور‌ها قطع یا به سختی انجام می‌شود که با انجام این بازگشایی و اصلاح مسیر‌های ذکر شده از مسدود شدن طولانی مدت راه‌ها جلوگیری شده و تردد‌های روستاییان گرامی سهل‌تر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:توسعه زیر ساخت‌ها در روستا‌ها با هدف حفظ جمعیت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و توسعه و رونق آن‌ها در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار