مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: قیمت انار و هندوانه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مازیار کیانی مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه در آستانه شب یلدا هیچ کمبود میوه‌ای در بازار کرمانشاه وجود ندارد، اظهار کرد: انواع میوه در میدان بار به اندازه کافی وجود دارد و با این روند بعید است در روز‌های منتهی به شب یلدا افزایش قیمت ناشی از کمبود میوه داشته باشیم.

او با بیان اینکه قیمت میوه‌هایی مانند انار و هندوانه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو هندوانه در میدان بار بسته به کیفیت آن از چهار تا ۱۰ هزار تومان و هر کیلو انار نیز از ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان است.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه اظهارداشت: امسال میوه‌هایی مانند پرتقال و نارنگی نسبت به سال قبل ۳۰ درصد گرانتر شده که دلیل آن نیز تغییر قیمت میوه در باغ نیست، بلکه هزینه‌های حمل و نقل، کارگری و ... بیشتر شده است.

کیانی قیمت کنونی هر کیلو نارنگی در میدان بار را بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلو پرتقال نیز بین ۱۳ تا ۱۶ هزار تومان است.

او بیان داشت: قیمت هر کیلو کیوی هم در میدان بار شش تا ۱۵ هزار تومان و هر کیلو سیب هم ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان است.

به گفته مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان این قیمت‌ها برای میدان بار است و واحد‌های خرده میوه‌فروشی می‌توانند حدود ۲۵ درصد سود قانونی روی این قیمت‌ها اعمال کنند.

کیانی قیمت نهایی میوه شب یلدا در روز‌های آخر را بسته به شرایط عرضه و تقاضا دانست و تاکید کرد: با وضعیت فعلی که وفور میوه را داریم، حتی ممکن است روند نزولی قیمت هم رخ دهد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: شب یلدا ، قیمت میوه ، کمبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.