مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در ناوگان درون شهری مازندران از امروز کلید می‌خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شیرازی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه امید از امروز یکشنبه ۲۸ آذردر استان، گفت: این طرح در ۵ مرحله در سراسر کشور اجرا می‌شود که مرحله دوم آن مختص حمل و نقل درون شهری است.

او گفت: تمام رانندگان تاکسی‌های درون شهری، تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس، تاکسی‌های تلفنی بایستی با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به دریافت کد کیو آر و یا کارت واکسن دیجیتال اقدام کرده و جلوی شیشه ماشین خود نصب کنند.

شیرازی درباره فرصت رانندگان برای دریافت کارت واکسن، گفت: رانندگان از فردا به مدت یک هفته فرصت دارند تا در این خصوص اقدام کنند.

او گفت:رانندگان در صورت عدم تمکین در ابتدا جریمه شده و اگر تمرد آن‌ها استمرار داشته باشد نسبت به لغو پروانه و مجوز فعالیت آن‌ها اقدام خواهد شد.

شیرازی گفت:این طرح باهدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان انجام می‌شود.

علی شیرازی گفت: با اجرای طرح غربالگری هوشمند در بستر سامانه امید، در چارچوب مشخص، واکسن گریزان شناسایی و طبق ضوابط جریمه می‌شوند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.