فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: هیچ مشکلی در مرز‌های شرقی ایران وجود ندارد و امنیت کامل و پایدار در مرز‌های ایران و افغانستان برقرار است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: استقرار همیشگی نیروی زمینی ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در مرز‌های شرقی ایران امنیت کاملی را برقرار کرده است.

وی گفت: به رغم برخی تحرکات در افغانستان طی چند ماه گذشته، جای هیچگونه نگرانی برای مردم ایران اسلامی وجود ندارد، زیرا نیرو‌های مسلح کشور در طول شبانه روز با چشمان باز و صلابت و اقتدار همیشگی خود آماده مقابله با هرگونه تحرکی هستند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفند‌ها و نقشه‌های دشمنان را رصد کرده و در صورتی که خطایی از سوی آن‌ها سر زند جواب سخت و دندان شکنی به آن‌ها خواهند داد.

آذریان گفت: برقراری امنیت یکی از مهمترین وظایف نیرو‌های مسلح است که با افزایش امکانات و بکارگیری نیرو‌های کارآمد در حال افزایش بوده و توان و آمادگی تک تک نیرو‌های مسلح کشور مثال زدنی است و این صلابت برای سایر کشور‌ها نیز یک الگو می‌باشد.

وی گفت: نیرو‌های متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از تحرک بیشتر برخوردار باشند بطوریکه قبل از رسیدن نیرو‌های دشمن به مرز آن‌ها را غافلگیر کنند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: نیرو‌های مسلح ایران مستقر در مرز‌های مشترک ایران و افغانستان در کنار یکدیگر با تمام توان و آمادگی ایستاده اند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد و تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی را خط قرمز خود می‌دانند.

آذریان گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و نیرو‌های مسلح ایران با صلابت و توان همیشگی خود اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه‌ای به آب و خاک کشور وارد شود و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و سامانه‌های نوین توان و آمادگی نیرو‌های مسلح را در جای جای مرز‌های کشور دوچندان کرده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.