همزمان بافرارسیدن هفته بزرگداشت نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح باحضورحمیدانصاری فرماندار، حجت الاسلام تاجی امام جمعه وتنی چنداز فرماندهان نظامی وانتظامی واعضای شورای تأمین شهرستان چناران برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید انصاری فرماندار چناران با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی گفت: امنیت امروزه جامعه به سبب ایثارگری ومجاهدت سبزپوشان نیروی انتظامی می‌باشد.

او با اشاره به نقش بی بدیل نیرو‌های زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی دربرقراری امنیت پایدار افزود: علی رغم تمامی کمبود‌های پرسنلی و لجستیکی، کوچکتربن خدشه وتعللی دربرقراری امنیت و نیز بوجود آوردن احساس امنیت برای شهروندان و روستاوندان اقصی نقاط کشور بویژه شهرستان چناران بوجودنیامده که این مرهون فداکاری این قشر زحمتکش می‌باشد.

فرماندار چناران ادامه داد: سبزپوشان نیروی انتظامی پرتلاش و با اقتدار همواره و در هر شرایطی و در هر زمان و مکانی در کنار مردم و حافظ جان و مال وناموس آنان بوده اند.

حمید انصاری با اشاره به اهمیت جایگاه "احساس امنیت" در جامعه بیان کرد: احساس امنیت مردم حاصل مجاهدت نیرو‌های امنیتی و انتظامی و نظامی می‌باشد که شهادت پرسنل ناجا نمونه‌ای بارز و اوج جانفشانی و فداکاری‌های این نیروی خدمتگزار در دستیابی ملت به آرامش پایدار وامنیت می‌باشد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.