سردار قریشی گفت: استکبار جهانی، توسط صنایع بزرگ و کارتل‌های نفتی اداره می‌شود و ادامه حیات خود را در به سرقت بردن منافع جهان اسلام می دانند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش سران ایلات و طوایف، معتمدین و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور در عنبرآباد گفت:مقام معظم رهبری اینگونه مجالس و خاطرات شهدا را گنج می‌دانند؛ لذا تجمیع سران عشایر سه استان و پیام وحدت این همایش حائز اهمیت فراوان است.

او افزود: این جلسه با یاد و خاطر سردار مقاومت که برای عشایر افتخار بزرگ است و خودش هم به این نکته افتخار می‌کرد و همیشه ذکر می‌کرد که آورده هایم از عشایر است.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به دو گفتمان مسلط بر دنیا یعنی لیبرالیسم و سوسیالیسم که دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند پایان داد و این علت دشمنی مستکبرین با انقلاب اسلامی ایران است.

سردار قریشی گفت: ماهیت و ویژگی استکبار جهانی و انقلاب اسلامی هیچگاه با هم یکسان نبوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور افزود: حیات استکبار به یغما بردن کشور‌های ضعیف در دنیا است، اما ماهیت انقلاب اسلامی بر پایه عدل و برابری مورد تاکید دین بوده و با صراحت تمام، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بر سفاکی اسرائیل و شوروی هجوم بردند تا اینکه سفارت خانه اسرائیل تبدیل به سفارتخانه فلسطین شد.

او تاکید کرد : حمایت انقلاب، از مردم مسلمان اعم از سنی و شیعه فلسطین در اولویت قرار گرفت و این مسیر مقاومت تا شهادت بزرگ مرد مقاومت پیش رفت و رژیمی که شعار از نیل تا فرات را سر میداد، امروز سرزمین اشغال کرده اش را ناامن می‌بیند.

طوایف

امروز اغلب تجهیزات نظامی وغیرنظامی در داخل تولید می شود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تنها توان تسلیحاتی کشور ما در زمان جنگ تولید فشنگ و مونتاژ ژ۳ بود که با تکیه بر جوانان، امروز به حد اعلایی رسیده و مشکل آمریکا این است که کشور ما موشک‌های بالستیک و پهپاد و تانک‌های پیشرفته نداشته و صادر نکند.

سردار قریشی اظهار کرد:  امروز بر خلاف اوایل انقلاب که سیم خاردار هم وارد می‌کرد، از نظر نظامی امنیتی، علمی و پزشکی، پرتاب ماهواره، هسته ای، سلول‌های بنیادین، نانو تکنولوژی در جهان در صدر قرار داشته و این درحالی است که بسیاری از کشور‌های به اصطلاح پیشرفته در منطقه گاو شیرده آمریکایی‌ها هستند.

او اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم و جوانان توانست بر همه مشکلات فائق آید و امروز دشمن ما را تحریم می‌کند که موشک صادر نکنیم، امروز اصلی‌ترین و مهمترین تونل‌ها و سد‌ها توسط متخصصین ایرانی ساخته می‌شودو ما جز برترین‌ها هستیم

استکبارجهانی توسط کارتل های نفتی اداره می شود

سردار قریشی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی، توسط صنایع بزرگ و کارتل‌های نفتی و تجهیزاتی اداره می‌شود و توانشان و ادامه حیات خود را در به سرقت بردن منافع جهان اسلام در منطقه آن‌ها نمی‌خواهند فلسطین این ارتباط را داشته باشند لذا انقلاب اسلامی ایران سد محکم مقابل این غارت است.

عشایررر

او با بیان اینکه دشمن از طریق عوامل نفوذی خود با تهاجم فرهنگی، تهجر، ضربه زدن به دین در کشور می‌خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و آن را تضعیف کند، بیان کرد: توطئه افتراق بین سنی و شیعه از سوی دشمن از اوایل انقلاب کلید خورد تا به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور اظهار داشت: شیعیانی که به افتراق بین شیعه و سنی قدم بر می‌دارند و بر علیه مقدسات اهل سنت سخن می‌گویند، شیعه دست نشانده انگلیس  هیزم بیار معرکه اختلاف امت واحده هستند.

او با بیان اینکه عامل همه این پیروزی‌ها برای ملت ایران رهبری دینی اسلامی که  در حقیقت شالوده فکری ماست، مردم و وحدت در بین مردم است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند که از طریق عوامل نفوذی به صورت مستقیم به ضربه زدن به جموری اسلامی جلوی پیشرفت ما را بگیرد و بر همین اساس از حربه‌های زیادی استفاده می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس در عراق و لبنان و کشور‌های شمال آفریقا با همه قوا در حال پراکندن ویروس اختلاف مذهبی هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار