همایش سران طوایف جنوب شرق کشور در عنبر آباد با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تبعیت از امام جامعه، برای حفظ وحدت قبایل عشایر با رعایت مشترکات، که از آب و نان در مقابل دشمن واجب‌تر است.

 او افزود: امروز بدون اغراق روح مطهر و نازنین حاج قاسم را شاهدیم شهید بزرگمان که از شهدای بزرگ عشایر ماست به عشایر بودنش افتخار می‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ارتباط حاج قاسم در طول ۳۸ سال مجاهدت و در دوران دفاع مقدس امنیت جنوب شرق و در دوران مقاومت جبهه اسلام با عشایر قطع نشده بود همیشه ارتباط تنگاتنگ با بسیجیان عشایر و با خانواده معظم شهدای عشایر برقرار بود و آن‌ها را تکریم می‌کرد.

او تصریح کرد: هیچگاه صحنه‌های نبرد عشایر در کرمان و هرمزگان و سیستان در جنگ هشت ساله و تلاش برای امنیت مرز‌های جنوبشرق کشور فراموش نمی‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه ثارالله مخصوص کرمان نیست و برای برقراری دین و امنیت برای همه مردم کشور است افزود: ما بر خود می‌بالیم که بعنوان بسیج مستضعفین امروز میزبان شما انسان‌های سلحشور و بزرگی هستیم که امام خامنه‌ای عزیز به وجودتان افتخار می‌کند.

او تاکید کرد: الگوی آرمانی ما حاج قاسم سلیمانی است، که در حیات طیبه و در زمان شهادتش آن راه را مشخص کردند و امام ما ایشان را مکتب و مسیری درس آموز برای سعادت معرفی کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تبعیت از امام جامعه، برای حفظ وحدت قبایل عشایر با رعایت مشترکات، که از آب و نان در مقابل دشمن واجب‌تر است، هدف دشمن که انشقاق و تزلزل در بدنه جامعه ما است را خنثی می‌کند لذا وحدت برای تولید قدرت و عزت و شرف ما است که این همایش مفهومش همین است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مسئولیت سنگین ما حفظ آبروی انقلاب و مردم ما است اظهار کرد: قله و سرچشمه مکتب حاج قاسم سلیمانی، استان کرمان است لذا اصرار داریم کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام باشد کشور ما در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در اولین سالگرد شهید سلیمانی علیرغم تمام محدودیت‌های کرونایی ۵۵۰ نفر از مسئولان عربی از کشور‌های اسلامی برای زیارت قبر حاج قاسم در کرمان حضور یافتند و این مساله پیام بزرگی برای دنیا دارد امسال هم خواهیم دید که با هوشمندی مردم، کشور ما یکپارچه در هفته مقاومت حاج قاسمی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار