جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و اماکن خصوصی خبر با ۵۵ فقره سرقت در زنجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در زنجان موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او  افزود: ماموران با بررسی سرنخ‌های موجود در محل‌های وقوع سرقت، دریافتند، سارق یا سارقان در شب با استفاده از تاریکی شب و خلوت بودن محله‌ها و سهل انگاری ساکنین مجتمع ها، اقدام به سرقت داخل خودرو و انباری مجتمع‌ها می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان زنجان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند سارقی سابقه دار را که اقدام به نگهداری اموال مسروقه در منزل می‌کرد را در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری ۱۱ دلالت نمایند.

سرهنگ خانی پور خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۵۵ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و درحال حاضر ۴۰۰ عدد انواع وسایل و ابزارآلات مسروقه از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات از متهم و شناسایی مالباختگان کماکان ادامه دارد از شهروندان خواست؛ در صورت داشتن ادعا مبنی بر سرقت اموال، سریعاً به کلانتری ۱۱ شهرستان زنجان مراجعه و نسبت به شناسایی اموال خود اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.