رزمایش "سرزمین احسان" با هدف شناسایی و تامین نیاز‌های مناطق مرزی کشور آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام آغاز خدمت‌رسانی ویژه در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: این رزمایش در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار مرزی سه استان کردستان، کرمانشاه و هرمزگان اجرا میشود و طی آن خدماتی همچون آبرسانی، اهدای بسته‌های معیشتی، خدمات درمانی و پزشکی و توزیع وسایل گرمایشی به مردم ارائه میشود.

محسن جهانی در خصوص مناطق مرزی شناسایی شده گفت: تا کنون ۱۲ منطقه مرزی و بیش از ۱ میلیون خانواده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و هرمزگان شناسایی شده‌اند که هدف اقدامات حمایتی این رزمایش قرار میگیرند.

وی افزود: با توجه به شرایط مختلف و نیاز‌های متفاوت مردم در این مناطق با شناسایی نیاز‌های هر منطقه اقدامات حمایتی از جمله تأمین آب‌شرب، اقدامات درمانی و معیشتی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران صورت گرفته و میگیرد..
معاون بنیاد احسان ادامه داد: در اولین گام، با اختصاص اعتبار ۱ میلیارد تومان، ۲ هزار بسته بهداشتی، ۷ هزار بسته تحصیلی، ۲ هزار بسته معیشتی، ۵۰۰ منبع آب و ۳۰۰ کیسه آرد درمناطق مرزی استان هرمزگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال این رزمایش در دو استان کرمانشاه و کردستان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار