مدیرعامل بنیاد احسان گفت: در سفر به استان ایلام تا کنون چندین طرح و پویش با کمک گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان صورت پذیرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان در در خصوص مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان گفت: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان توزیع ۱۰۰۰ تن گوشت گوسفندی در کل کشور را برنامه ریزی کرده ایم و در استان ایلام نیز ۲۰ تن گوشت به هدف مادران باردار و کودکان دارای سو تغذیه توزیع خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام برگزاری پویش دلگرمی احسان در ایلام گفت: با توجه به برودت هوا و آغاز فصل سرما ۱۸۰ وسیله گرمایشی از جمله بخاری و آبگرمکن در بین مناطق کم برخوردار استان ایلام توسط گروه‌های جهادی و مردمی همکار بنیاد احسان توزیع خواهد شد.

سعید سلیمانی به اشاره به پویش احسانه و تهیه جهزیه نیز گفت: با شناسایی زوج‌های کم برخوردار استان توسط گروه‌های جهادی ۷۶ سری جهیزیه تهیه و به این خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ هدف گذاری ما توزیع ۳ هزار سری جهیزیه در کل کشور است.

سلیمانی از همکاری با گروه‌های جهادی استان نیز خبرداد و گفت: تمام مراحل شناسایی و توزیع بسته و اقلام معیشتی و حمایتی بنیاد احسان در هر استان توسط گروه‌های جهادی و مردمی همان استان انجام خواهد شد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم و تاکنون در استان ایلام بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار