مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: در راستای استعداد یابی و برقراری عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار کشور، حضور اتوبوس علمی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سلیمی در خصوص مقصد اتوبوس علمی گفت: اتوبوس علمی تا کنون به چندین شهر حاشیه‌ای استان تهران از جمله بهارستان، قرچک، ورامین، دماوند و رودهن رفته و برنامه‌های علمی و راهنمای تحصیلی برنامه ریزی شده را برای دانش‌آموزان این مناطق ارائه کرده است.

سلیمی با بیان برنامه‌های اتوبوس علمی گفت: این کاروان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در مدارس دخترانه و پسرانه حضور می‌یابد و برنامه‌های مشخص شده خود مانند انجام آزمایش‌های جذاب علمی مانند ساخت موشک آبی و سازه‌های ماکارانی را با مشارکت دانش آموزان انجام داده و در نهایت با بازدید از بخش نمایشگاهی اتوبوس علمی احسان به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی تاکید کرد: تا کنون در پنج شهرستان ذکر شده ۷۰۰ دانش آموز در برنامه‌های اتوبوس علمی شرکت کرده اند و مورد حمایت علمی قرار گرفته اند و ۶ شهرستان دیگر نیز شناسایی شده و در برنامه‌های اتوبوس علمی بنیاد احسان قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته بر مسئله عدالت آموزشی متمرکز شده و برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اگه 20% هم درست تشخیص بده عالیه
آخرین اخبار