در مراسم تفاهم نامه تجهیز ۳۰ کلاس هوشمند موسوم به طرح آشتی با تحصیل یا طرح آبا در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل آموزش و پرورش استان امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان گفت: در تفاهم طرح آبا با محوریت تجهیز ۱۰۰ کلاس هوشمند آموزش از راه دور مطرح شده و در فاز اول در این استان ۱۵ کلاس و در فاز دوم تا پایان سال این تعداد به ۳۰ کلاس خواهد رسید.
سعید سلیمانی اضافه کرد: در زمینه توانمند سازی معلمان نیز آمادگی لازم برای اجرای طرح وجود دارد و با این تفاهم این اقدام در قالب گروه‌های مردمی آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسئله بازماندگان از تحصیل مورد تمرکز بنیاد احسان در قرارگاه عدالت آموزشی است و موضوع استفاده از گروه‌ها و معلمان جهادی در این زمینه بسیار موثر بوده است.

رخشانی‌مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بنیاد احسان نهضت مدرسه یاری را آغاز کرده است و این بسیار مغتنم و قابل تقدیر است. فعالیت‌های گسترده این بنیاد در آموزش و پرورش کمک شایانی را به عرصه آموزش و پرورش کرده است.

در این مراسم دو تفاهم نامه در خصوص اجرای طرح آبا و احداث ۳۰ کلاس هوشمند در دو فاز و طرح توانمندسازی معلمان امضا گردید. همچنین در حاشیه این رویداد ۲ مدرسه از مدارس طرح آبا بصورت ارتباط از راه دور افتتاح شد و از معلمان و دانش‌آموزان فعال در عرصه عدالت آموزشی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که بنیاد احسان در این استان در حوزه لوازم و التحریر هم امسال مثل سال‌های گذشته اقدام به حمایت از دانش آموزان آسیب دیده کرده و ۱۲ هزار بسته لوازم و التحریر به دانش‌آموزان کم برخوردار اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار