شرکت اپل با سهم حدودی ۲۵ درصد در بازار پوشیدنی‌های هوشمند صوتی، رده اول این بازار را حفظ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، از زمانی که اپل ایرپاد را در دسامبر ۲۰۱۶ عرضه کرد، این هدفون‌های استریو بی‌سیم (TWS) مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌اند. سال گذشته، این پوشیدنی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه فروخت و از نظر تعداد واحد‌های ارسال شده در رده پوشیدنی‌های صوتی، پیشتاز بود. در ماه آوریل، گزارشی اعلام کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای ساخت ۷۵ الی ۸۵ میلیون جفت ایرپاد در سال جاری است.

سایت تحلیلی Canalys گزارش سه ماهه سوم خود را در مورد محموله‌های جهانی این دستگاه‌ها منتشر کرد. این داده‌ها شامل تحویل‌های انجام شده از ژوئیه تا پایان سپتامبر است و کاهش شدید ۳۳.۷ درصدی در محموله‌های AirPods و Beats در طول سه ماهه را نشان می‌دهد. اپل در مدت سه ماه، ۱۷.۸ میلیون جفت پوشیدنی AirPods و Beats را در مقایسه با ۲۶.۸ میلیون جفت پوشیدنی در سه ماهه مشابه سال گذشته ارسال کرده است.

در نتیجه، سهم بازار اپل در صنعت TWS از ۳۷.۶ درصد به ۲۴.۶ درصد کاهش یافت. در همین حال، سامسونگ با افزایش ۱۲.۷ درصدی، به تعداد ۸.۷ میلیون جفت در طول سه ماهه دست یافت. این افزایش در مقایسه با فروش ۷.۷ میلیون دستگاهی یک سال پیش است.

سهم بازار پوشیدنی‌ های صوتی

شیائومی نیز با عرضه ۴.۹ میلیون دستگاه پوشیدنی صوتی TWS در سه ماهه سوم، سوم شد و ۶.۸ درصد از بازار جهانی TWS را به دست آورد. با این حال، به صورت سالانه، محموله‌های ارسالی این شرکت ۲۱.۳ درصد کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، ایرپاد اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.