مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش استان نحوه برگزاری امتحانات را به شورای مدارس واگذار کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه دانش‌آموزان از مهرماه و بعضا در آبان‌ماه به شکل حضوری در مدارس حضور داشتند قرار بر این شد براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا امتحانات هم به شکل حضوری برگزار شود.

او گفت : آموزش و پرورش استان این تصمیم را در اختیار شورای مدارس قرار داده، در این راستا برنامه امتحانات کلاس نهم و دوازدهم را به استان اعلام کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش‌آموزان کلاس اول تا ششم امتحانی ندارند به شکل توصیفی است و کلاس‌های هفت، هشت، دهم و یازدهم هم مجوز امتحان را به شورای مدرسه داده‌ایم که حضوری باشد یا نه، البته در صورت حضور تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید رعایت شود.

او در خصوص شرایط برگزاری امتحان برای دانش‌آموزان که شرایط شرکت در امتحانات را به دلیل ابتلا به کرونا یا هر دلیل موجه دیگری ندارند، افزود: دانش‌آموزانی که نمی‌توانند در آزمون دی‌ماه شرکت کنند نمره‌ای که در خردادماه کسب کنند در دی‌ماه ثبت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۲ دی ۱۴۰۰
حضوری امتحان نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۲ دی ۱۴۰۰
شما میخواین امتحانات رو حضوری کنین چه نیتی دارین میخواین بچه های مردم رو بکشین الان که امیکرون امد که بدتر شما خودتون بچه هاتون رو میفرستین که ما بچه های خودمون رو بفرستیم