معاون پژوهش، توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش کرمانشاه امسال در هفته پژوهش چهار رتبه برتر در قسمت پژوهش، تحقیق و فناوری و اداری در سطح کشور کسب کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین یاوری معاون پژوهش، توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های این اداره کل در چهار سال گذشته در کشور گفت : آموزش و پرورش کرمانشاه امسال در هفته پژوهش چهار رتبه برتر در قسمت پژوهش، تحقیق و فناوری و اداری در سطح کشور کسب کرد.

او گفت : آموزش و پرورش کرمانشاه در هفته پژوهش در بخش دانش آموزان پژوهشگر و فناور برتر دور اول متوسطه توسط دانش اموز «کیارش ذوالفقاری» با اختراع "وینچ پدالی" و با راهنمایی معلم اش، «وریا اسدی» در سطح کشوری حائز رتبه اول کشوری شد.

او افزود: «فاطمه السادات میرمعینی» از معلمان و پژوهشگران و فناوران این اداره کل نیز با پژوهش موضوع" کاهش افت تحصیلی دانش آموزان پایه یازدهم کامپیوتر با استفاده از امکانات اپلیکیشن شاد"، از دیگر برگزیدگان این اداره کل در کشور در هفته پژوهش میباشد.

یاوری افزود: طرح پژوهشی دکتر «فرهاد شفیع پور مطلق»، با عنوان "شناسایی الگوی بهره‌گیری اثربخش از پیام رسان شاد" موفق به کسب مقام دوم در سطح کشور شده است.

او ادامه داد: به دنبال موفقیت‌های کسب رتبه‌های گوناگون کشوری، ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش و شورای تحقیقات و پژوهش این اداره کل را در زمره شورا‌های برتری کشور و شایسته تقدیر معرفی کرده است.

معاونت پژوهش، توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در دو سال پی در پی شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان یکی از شورا‌های برتر کشور معرفی شده است، گفت: هر ساله با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش از استانداران و روسای آموزش و پرورش برتر تجلیل به عمل می‌آید که امسال به دلیل بحران کرونا به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از عملکرد آموزش و پرورش استان تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.