پس از رخ دادن یک قتل در پارکینگ کارخانه تسلا، پلیس پرونده در محل حادثه حاضر شد و به سرنخ‌هایی دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از cnbc، بر اساس بیانیه‌ای که منتشر شد، پلیس مظنونی را به دنبال قتلی که بعد از ظهر دیروز در پارکینگ کارخانه تسلا در Fremont کالیفرنیا رخ داده بود، دستگیر کرد. طبق این بیانیه، قربانی و مظنون تیراندازی هر دو از کارگران تسلا بودند. ماموران پلیس برای بازسازی صحنه قتل در محل حاضر شدند و تحقیقات را به عهده گرفتند. آن‌ها متوجه شدند که مقتول، پیش از آنکه در پارکینگ به هنگام خروج، مورد هدف گلوله قرار بگیرد، شیفت کاری در کارخانه تسلا را تمام کرده بود.

ظرف چند ساعت، کارآگاهان پرونده، با تحقیق درمورد یک مظنون بالقوه که در کارخانه با مقتول کار می‌کرد، سرنخ‌هایی پیدا کردند. کارآگاهان متوجه شدند که مقتول و مظنون به قتل اوایل روز با هم درگیر و قاتل به طور ناگهانی و مشکوک از کارخانه خارج شده است.

صحنه قتل در شرکت تسلا

پلیس این پرونده گفت که آنتونی سولیما ۲۹ ساله اهل میلپیتاس کالیفرنیا را بر اساس حکم قتل دستگیر کرده است. هویت مقتول نیز هنوز از سوی پزشک قانونی تایید نشده است. گفتنی است که کارخانه فرمونت، تنها کارخانه مونتاژ خودرو تسلا در آمریکا است و طبق وب سایت تسلا، بیش از ۱۰ هزار کارمند در آنجا کار می‌کنند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.