تسلا نقص فنی دوربین خودروهایش را برطرف می‌ کند

به گفته تسلا، برخی خودرو‌های این شرکت دچار یک نقص فنی شده اند که برای اصلاحش راهکار مشخصی وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، شرکت خودروسازی تسلا، دوربین‌های گلگیر‌ حداقل چند صد خودروی مدل S، X و سری ۳ را برطرف خواهد کرد. واحد ارتباطات داخلی این شرکت گفت که دوربین‌های برخی از خودرو‌های مدل S، X و سری ۳ دارای برد‌های مدار چاپی معیوب هستند.

دوربین‌هایی که در زیر آینه‌های جانبی و گلگیر‌های جلوی برخی از این خودروها قرار دارند، ویژگی‌های کمک راننده مانند قابلیت خودران و یادآوری هوشمند را فراهم می‌کند و همچنین به رانندگان این امکان را می‌دهد که ببینند در اطراف نقاط کور خودروهایشان چه اتفاقی می‌افتد. زمانی که دوربین‌ها کار نمی‌کنند، رانندگان معمولاً یک صفحه سیاه یا کلیپ‌های ویدئویی متزلزل را روی نمایشگر هدآپ تسلا می‌بینند و ممکن است هشدار‌هایی دریافت کنند که عملکرد خلبان خودکار آنها محدود است.

خودروی تسلا مدل x

از سوی دیگر، تسلا اخیراً فراخوان داوطلبانه هزاران خودروی شاسی بلند کراس اوور مدل Y خود را که در چین و ایالات متحده ساخته شده‌اند، به دلیل قطعات معیوبی که به راحتی می‌شکنند و خطر تصادف را افزایش می‌دهند، آغاز کرده است. فراخوان اتصالات معیوب مدل Y نیز در چین و ایالات متحده توسط اداره ایالتی چین برای تنظیم بازار، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه در آمریکا اعلام شده و بر روی ۲۱ هزار و ۵۹۹ خودرو در چین و ۸۲۶ خودرو در آمریکا تأثیر گذاشته است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.