سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از این دیدار هم می‌دانستیم و اعلام کردیم که با تیم خیلی خوبی بازی داریم. تیم مس در فاز دفاعی و حمله بازیکنانی با قابلیت بالا دارد. ما برای کسب پیروزی و به دست آوردن ۳ امتیاز به این دیدار آمده بودیم و تا دقایق پایانی هم به حریف فشار آوردیم.

او گفت: ربیعی سال‌ها است که شایستگی خود را در این فوتبال نشان داده است. با وجود شرایط و عملکردی که حریف ما داشت از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز به گونه‌ای بازی کردیم که از آن رضایت دارم. خط هافبک و میانه میدان تیم حریف را بستیم. آن‌ها در بازی‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتند و می‌دانستیم که تمام قدرت آن‌ها در خط میانی است. سعی کردیم این قدرت را کم کنیم و در نهایت بازی مساوی شد.

او افزود: فشردگی مسابقات هم کمی برای ما سخت است، اما تلاش می‌کنیم با دل و جان بازی کنیم. با تغییراتی که انجام داده‌ایم و تمریناتی که دنبال می‌کنیم، می‌خواهیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. بیشتر در ریکاوری هستیم و سعی می‌کنیم خط هجومی خود را تقویت کنیم و نیاز به خودباوری داریم. بازیکنان مشکلی ندارند و ما باید برنامه‌های تاکتیکی خود را تغییر دهیم تا موقعیت‌های بهتری خلق کنیم.

او گفت: از داوری راضی بودم، اما در این دیدار یک صحنه مشکوک وجود داشت. خدا کند کارشناسان آن صحنه را پنالتی تشخیص ندهند. صحنه‌ای که ما دیدیم مشکوک بود و دلم نمی‌خواهد کسی بگوید آن صحنه پنالتی بود، چون درد ما بیشتر می‌شود. در حال حاضر ۴ - ۵ بازیکن مصدوم داریم و هر کدام که به تیم اضافه شوند کمک حال ما خواهند شد. به آینده امیدوار هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار