رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند آمریکا نسل جدیدی از سوخت‌رسان‌های ساخت شرکت بوئینگ را برخلاف توافق پیشین به این رژیم تحویل نداده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، آمریکا درخواست رژیم صهیونیستی مبنی بر تحویل دو سوخت‌رسان را که پیش از این مقامات تل‌آویو سفارش ساخت آن را داده بودند، رد کرده است؛ زیرا نگرانی‌هایی از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران دارد.

براساس گزارشات منتشر شده در اکتبر گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به بوئینگ سفارش ساخت چهار فروند سوخت‌رسان نسل جدید را داده و خواستار تحویل فوری دو فروند از آن‌ها شده بود. اما بعد از لفاظی‌های پی‌درپی مقامات این رژیم علیه ایران و درخصوص حمله به کشورمان، حال آمریکا تحویل فوری را عقب انداخته است تا به زعم خود از اقدامات جنگ‌طلبانه صهیونیست‌ها جلوگیری کند.

رژیم صهیونیستی قرار بود تا اواخر سال ۲۰۲۳ دو فروند از هواپیما‌های ساخت بوئینگ را دریافت کند و این موضوع حتی در آخرین سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم به واشنگتن مطرح شده و از سوی آمریکایی‌ها تایید شده بود.

گزارش‌های تایید نشده‌ای نیز وجود دارد که حاکی از آن است آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی رزمایش‌های مشترکی هستند تا در آینده آن را انجام دهند.

با شروع دور جدید مذاکرات میان ایران و ۴+۱ در وین رژیم صهیونیستی درحال دست‌وپا زدن است تا از این مذاکرات جلوگیری کند. در همین راستا مقامات بلندپایه صهیونیست برای تاثیرگذاری بر مقامات اروپایی به فرانسه، انگلیس و آمریکا سفر کرده و ادعا کرده‌اند آمادگی حمله نظامی به ایران را دارند. هرچند براساس تحلیل‌های کارشناسان این رژیم، صهیونیست‌ها به هیچ وجه آماده شروع یک جنگ با ایران نیستند، اما مقامات ایرانی نیز به این تهدید‌ها پاسخ داده و آن را تنها تهدیداتی پوچ عنوان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار