سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: فردی که خود را منتسب به امام زمان (عج) معرفی و از مردم این شهرستان کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، نصرت اله گراوند،سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: درپی مراجعه ۲ نفر ازشهروندان به کلانتری ۱۱ این شهرستان مبنی بر اینکه فردی با روش‌های متقلبانه مقادیری طلا و جواهرات از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با برنامه ریزی و هماهنگی قضایی، ضمن شناسایی فرد متخلف وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: فردکلاهبردار با انجام تحقیقات پلیسی و با توجه به شواهد و قراین به بزه انتسابی معترف شد و اعلام داشت با ترفند‌های متقلبانه و عنوان جعلی، در پوشش انتساب به امام زمان (عج) یک باب منزل مسکونی و ۴۰۰گرم طلا و جواهرات از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ گراوند بابیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شده است ادامه داد: کلاهبرداران حرفه‌ای معمولا با پیشنهاد‌های اغفال کننده و جلب اعتماد افراد، سوژه‌های خود را انتخاب می‌کنند که لازم است شهروندان ضمن اعتماد نکردن به آن‌ها از ارایه هرگونه اطلاعات شخصی خودداری کنند و موارد مشکوک رابه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.