مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: با مشارکت بنیاد مسکن، ۳۳۱ واحد مسکونی در استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تنها مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: بنیاد مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در طرح اقدام ملی مسکن با دولت همکاری دارد و در مجموع ۳۳۱ واحد بنیادساز با پیش‌بینی اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در دست ساخت است.

او گفت: پروژه ۵۶ واحدی بنیادساز طبس با پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد، پروژه ۸۸ واحدی بنیادساز فردوس با پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصد و پروژه ۱۸۷ واحدی بنیادساز بیرجند با پیشرفت فیزیکی پنج درصد در حال اجرا است.

تنها گفت: برای اجرای این طرح در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان، سه هزار و ۳۹۴ قطعه زمین برای ساخت ۶ هزار و ۴۱۴ واحد مسکونی شناسایی و اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: از این تعداد، سه هزار و ۶۶ قطعه زمین توسط راه و شهرسازی شناسایی و برای ساخت پنج هزار و ۸۹۸ واحد مسکونی تحویل داده شده است.

او گفت: ۳۱۴ قطعه زمین برای ساخت ۳۲۹ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن تأمین شده است و این اراضی در شهر‌های شوسف، درح، دیهوک، اسفدن، طبس مسینا و قاین قرار دارد.

او گفت: بنیاد مسکن در پروژه ۱۸۷ واحدی بیرجند نیز مشارکت دارد.

تنها گفت: ۶ هزار و ۹۹۷ متقاضی در طرح اقدام ملی شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان ثبت نام کرده اند و  پس از احراز هویت در نهایت ۲ هزار و ۹۳۵ نفر موفق به افتتاح حساب شده و ۲ هزار و ۸۹۹ نفر واریز وجه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.