نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد گفت: صنف طلا و جواهر برای گسترش صادرات طلا به کشورهای دیگر آمادگی بالایی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدصادق هاشمیان نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد در نشست اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا که در محل اتاق کنفرانس هتل سی نور برگزار شد گفت: بیش از هفت سال است که ما پیگیر این هستیم که صادرات طلا و جواهر را توسعه دهیم .

وی گفت: ما برعکس صنف های دیگر هیچ سختی در صادرات نداریم و همراه مسافر هم میتوانیم بیشترین بهره برداری را از صادرات طلا و جواهر داشته باشیم.

این مقام مسئول گفت: خواهشمندیم از مقامات مربوطه تا به ما این اجازه را بدهند که بتوانیم از ظرفیت مسافران خارجی برآب صادرات طلا و جواهر استفاده کنیم.

هاشمیان گفت: هر ساله مسافر زیادی وارد کشور به خصوص وارد مشهد می شود که هرکدام از این مسافران برای ما سرمایه هستند که اگر این مجوز به ما داده شود، میتوانیم سودآوری زیادی برای اقتصاد کشور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید 


او گفت: د اگر این اتفاق بیفتد، در این سطح توان ایجاد ۲۰ هزار شغل را داریم و و فکر میکنم که با عملی شدن این درخواست، تا سه آینده اگر هم پای نفت نباشیم حداقل کمتر از نفت هم ارزآوری نخواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: ما نه وام میخواهیم و نه هیچ چیز دیگری فقط تنها خواسته ما این است که به ما اجازه بدهند تا به ما مسافری که وارد کشور شده و ارز و دلار به کشور تزریق کرده، در فرودگاه مشهد بتواند کار ساخته شده را در ازای دلاری که وارد کرده با خودش ببرد از کشور ببرد.

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.