خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: ملت ایران هرگز از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مشرفی خطیب جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ اشاره کرد و گفت: مردم از تیم مذاکره کننده می‌خواهند که بر اساس مسائل نظام و سیاست‌های کلان، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران به درستی اجرا شود چرا که ملت از حق خود برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

او به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: به فرموده امام راحل (ره) منشأ همه‌ سعادت‌هایی که در جامعه وجود دارد به دانشگاه برمی گردد؛ بنابراین باید با تشکیل اتاق فکر دانشگاه‌ها و حوزه، بخش فرهنگی جامعه از نفوذ دشمن در امان بماند.

حجت الاسلام مشرفی به مناسبت ۲۱ آذر روز جهانی کودک گفت: امروزه دشمنان با انواع بازی‌های رایانه‌ای مخرب برای کودکان ما نقشه کشیده اند که علاوه بر هوشیاری والدین،  جوانان متعهد کشور نیز باید محصولات ایران اسلامی برای کودکان و نوجوانان تولید کنند.

 خطیب جمعه موقت بیرجند با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: مردم قدردان زحمات پرستاران به ویژه در ایام کرونا هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.